![]() |
Šis tekstas yra parašytas lengvai suprantama kalba. Lengvai suprantama kalba reikalinga žmonėms, kuriems yra sunku skaityti ir suprasti įprastus tekstus. Lengvai suprantama kalba padeda jiems sužinoti naujos informacijos. Tokių tekstų jau yra įvairiose pasaulio šalyse. |
![]() |
© Europos lengvai suprantamos kalbos simbolis. Daugiau informacijos rasite čia: https://www.inclusion-europe.eu/easy-to-read/ |
Kviečiame susipažinti su Rokiškio lopšeliu-darželiu „Pumpurėlis“
![]() |
Kas yra Rokiškio lopšelis-darželis „Pumpurėlis“? Rokiškio lopšelis-darželis „Pumpurėlis“ yra vaikų ugdymo įstaiga.
|
![]() |
Ką veikia lopšelis-darželis „Pumpurėlis“?
|
![]() |
Mokomoji kalba Rokiškio lopšelyje-darželyje „Pumpurėlis“ mokomoji kalba yra lietuvių.
|
|
Mūsų adresas Jaunystės g. 14, Rokiškis
|
|
![]() |
Mūsų darbo laikas Pirmadienį, antradienį, trečiadienį, ketvirtadienį, penktadienį 06.30–18.30 val. Administracija 08.00–17.00 val. |
![]() |
Su mumis galite susisiekti Skambindami telefonu (0458) 51221 |
![]() |
Su mumis galite susisiekti Siųsti elektroninį laišką elektroniniu paštu: pumpurelisrokiskis@gmail.com |
Iliustracijų šaltinis:







