Projektas
Projektas
Steigėjas
Steigėjas
2021 m. rugpjūčio mėn.
Pr A T K Pn Š S
« Gru    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  
Partneriai
Partneriai

1976 m. kovo 1 d. Rokiškio mieste įsteigtas lopšelis-darželis „Pumpurėlis“. Įstaigai vadovauti paskirta vedėja Zita Matuzonienė. Įstaigos pagrindinė paskirtis – ikimokykliniam ir priešmokykliniam ugdymui skirta mokykla. Pagrindinė švietimo veiklos rūšis – ikimokyklinio amžiaus vaikų ugdymas.

Nuo 2017 metų sausio mėnesio įstaigai vadovauja direktorė Skirmantė Krasauskaitė.

Lopšelis-darželis įsikūręs standartiniame dviejų korpusų, dviejų aukštų pastate, 10 grupių patalpose. Lopšelyje-darželyje vaikai ugdomi nuo 1,5 iki 6-7 metų amžiaus. Keturiose grupėse yra atskiri miegamieji, kitose grupėse lovos-stalčiai. Yra salė, daugiafunkcinis metodinis kabinetas, judesio korekcijos salė, pagalbos specialistų kabinetai, meno dirbtuvės, edukacinis relaksacinis kambarys, administracijos patalpos, virtuvė, skalbykla, rūsys.

Nuo 1992 metų darželyje dirbo 6 grupės. Keturiose grupėse buvo įsikūrusi miesto vaikų choreografijos mokykla. Viena grupė buvo paskirta žaidimams. Žaidimų kambaryje kampeliai buvo skirti rankų darbams, teatrui ir žaidimams.

1998 metais, padaugėjus vaikų skaičiui ir išsikėlus choreografijos mokyklai vėl įrengtos 10 grupių. Dvi skirtos ankstyvojo amžiaus vaikams,  dvi – priešmokyklinio ir 6 ikimokyklinio amžiaus vaikams.

1992 metų rugsėjo mėnesį atidaryta grupė vaikams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių. 1993 metų pavasarį atidaryta antra grupė vaikams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių. Ta grupė jau buvo savaitinė, nes atsirado vaikų ne tik iš miesto, bet ir iš rajono.

2019 m. šios grupės nutraukė veiklą, nes keičiasi požiūris į šeimų atsakomybę auginant vaikus. Vaikai, turintys specialiųjų ugdymosi poreikių, ugdomi bendrose grupėse, skiriant mokytojo padėjėją.

2021 m. veikia 8 ikimokyklinio ugdymo ir 2 priešmokyklinio ugdymo grupės. Lopšelį-darželį lanko 173 vaikai. Juos ugdo 28 aukštos kvalifikacijos, pareigingi, atsakingi, turintys didelę patirtį mokytojai. Iš viso įstaigoje vaikų gerove rūpinasi 54 darbuotojai. Pagalbą teikia 8 specialistai: 4 logopedai, judesio korekcijos mokytoja, socialinė pedagogė, specialioji pedagogė. 1 kartą savaitėje apsilanko visuomenės sveikatos biuro specialistė. Dirba du meninio lavinimo mokytojai: muzikos ir dailės.

2018-2021 metais  lopšelyje-darželyje vykdomas iš Europos Sąjungos Struktūrinių Fondų lėšų bendrai su savivaldybe finansuojamas projektas pagal Veiksmų programos priemonės 09.1.3-CPVA-R-705 „Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo prieinamumo didinimas“ – Rokiškio lopšelio-darželio “Pumpurėlis” pastato vidaus patalpų ir ugdymo aplinkos modernizavimas 4 grupėse. Projekto įgyvendinimo metu įrengtas naujas patekimas į pastatą, pritaikytas vaikams, turintiems judesio ir padėties sutrikimų. Išardytos  pertvaros, kad grupių erdvės taptų vientisos. Atskirų veiklų zonos, tokios kaip miego, virtuvėlės, žaidimų, mokymosi, ramybės sujungta į vientisą erdvę. Centrinėje dalyje suformuotas vientisas tūris: sanitarinio mazgo/virtuvėlės/aktyvių sienučių bei persirengimo spintelių blokas. Toks architektūrinis sprendimas užtikrina  erdvės pojūtį, užtikrina, kad grupės būtų pritaikytos, bekliūčiam vaikų judėjimui. Kiekvienoje atnaujintose grupėje svarbiausi baldai yra integruoti į sienas ar atitvaras, aprūpinta indaplovėmis ir šaldytuvais. Išilgai sienos įrengtos faneros fasadų sienelės su angomis-žaidimų aikštelės.

Įsigyta ir ugdomajai veiklai organizuoti naudojama kompiuterinė įranga padeda vaikams lavinti kūrybiškumą, loginį mąstymą, komunikabilumą, smalsumą, lankstumą.

Projekto veiklų pabaiga numatoma 2021 m. spalio 31 d.

Rokiškio lopšelis-darželis „Pumpurėlis“, kartu su partneriais 2019-2021 m. vykdo projekto, finansuoto iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų projekto Nr. 09.2.1-ESFA-K-728-02-0031 „Keliaukim kartu spalvingu emocijų taku (K2SET)“ veiklas. Projekto tikslas ir uždaviniai – ikimokyklinio ugdymo įstaigų bendruomenių socialinių emocinių kompetencijų stiprinimas siekiant gerinti ikimokyklinio ugdymo kokybę. Vykdyti veiklas, telkiant įstaigų bendruomenes – tobulinant mokytojų ir tėvų (globėjų) kompetencijas, užtikrinant ir gerinant palankų vaikui socialinį emocinį klimatą, aktyviau įtraukiant šeimas ir ieškant inovatyvių būdų rezultatui pasiekti, bei projekto rezultatams įtvirtinti.